Nedavno smo pisali o osmozi i načinu sanacije…
Stara poslovica kaže: „Bolje spriječiti, nego liječiti“, a to vrijedi i u ovome slučaju…
Sistem preventivne zaštite od nastanka osmoze na plovilu u svakome je slučaju znatno jednostavniji i svakako jeftiniji od sanacije plovila koje je već zahvaćeno osmozom, stoga svima preporučamo, bez obzira da li se radi o novom plovilu ili starijem plovilu u dobroj kondiciji da prije neizostavne antivegetativne zaštite, pruže svome plovilu i antiosmoznu zaštitu.
Takva vodonepropusna barijera trajno će štititi Vaše plovilo, a ono što ćete svake sezone obnavljati je antivegetativni premaz, kao i do sada…
Niže navodimo osnove, vezano za preporučeni sistem/proizvode za preventivnu zaštitu plovila od osmoze, a za sve dodatne informacije, kontaktirajte naše stručnjake.
Prevencija osmoze International Paint proizvodima/sistemom:
- Super Cleaner – oprati i odmastiti površinu, priprema prema uputama u Tehničkom listu proizvoda
- Gelshield 200 – aplicirati u 5 slojeva; po 110 microna mokrog sloja svaki
- Antivegetativni premaz iz International Paint ponude; 2-3 sloja
Napomena: Paziti na međupremazne intervale, naročitu između zadnjeg sloja proizvoda Gelshield 200 i prvog sloja antivegetativne zaštite (detaljno u Tehničkome listu proizvoda).
Ukoliko se pak radi o regatnoj jedrilici ili brzome gliseru, gdje se koriste VC sistemi za antivegetativnu zaštitu (VC 17M Extra ili VC Offshore EU), onda je preporučena tehnologija sljedeća:
Prevencija osmoze International Paint proizvodima – VC sistemom:
- Super Cleaner – oprati i odmastiti površinu, priprema prema uputama u Tehničkom listu proizvoda
- VC Tar2 – aplicirati u 3-5 slojeva; po 83 microna mokrog sloja svaki
- Antivegetativni premaz iz International Paint VC linije proizvoda (VC 17M Extra ili VC Offshore EU) ; 2-3 sloja
Napomena: Paziti na međupremazne intervale, naročitu između zadnjeg sloja proizvoda VC Tar2 i prvog sloja antivegetativne zaštite (detaljno u Tehničkome listu proizvoda). Kada se radi o brzim natjecateljskim plovilima, onda se često gleda svaki detalj – svaka milja, pa je česta aplikacija navedenog sistema špricom, a nekada slijedi i poliranje gotove površine…
